Upplägg

Träning

Har tänkt mig att köra MAX-OT typen vilket innebär Maximum overload training vilket i sin tur förklarar sig själv, överbelastning

Kommer köra 3sets / övning med 4-6 reps /set
Ska minst göra 4 reps / set och om jag klarar 6 så ökar jag vikten till nästa set.

Såhär kommer jag dela in muskelgrupperna
Dag1: Bröst + mage
Dag2: Axlar + underarmar
Dag3: Rygg
Dag4: Vila
Dag5: Bicepts + Triceps
Dag6: Ben (framsida, baksida +vader)
Dag7: Innebandy

Varja träningspass kommer dessutom innehålla 15min intensiv cardio tex Cross-trainer el cykling.
Så fort det inte är 2m snö ute eller -25 så kommer det läggas till löpning.

Kost upplägget kommer se ut så här i 2-3 månader framåt (får se hur många kilo man är beredd att lägga på sig)
Efter det så blir det ca 1.5 månad med Deff för att bli av med all skit man lagt på sig, det kostupplägget kommer då.

Mat

Frukost:
Havregryn och vatten (orkar inte koka gröt av det) el en burk med Kesella.

Mellanmål: MUSCLE-XGF (som är en gainer utan onödiga fläsk ökare).

Lunch: Äter buffé på stan alternativt Kyckling filé, ris och broccoli i matlåda.

Mellanmål: MUSCLE-XGF.

Hemma 30 min innan träning: Anabolic Rush (innehåller mass godis bla koffein så man blir tränings pepp och presterar lite bättre).

Direkt efter träning: VP2 Whey Isolate (vassle protein).

Middag: Biff, potatis och grönsaker.

Kvällsmat: Smörgåsar och grönt té.

Innan sova: MUSCLE-XGF.


Som ni ser blir det ett gäng kalorier skulle tippa på ca 3500 då jag inte orkar räkna el väga.
Vägde in på 79,5kg, ska väga mig varje söndag för att se skillnaden.
Kul notis, efter att jag gick av motocross säsongen i höstas har jag gått upp 10kg sen jag började gymma.

/Frugan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0