Då kör vi!

Efter att har varit förstörd i Axel ett bra tag nu o inte kunnat köra på i den takt jag velat med mitt gymmande så har den äntligen blivit någorlunda "bra".
Så har fom i måndags börjat satsningen inför juni månad (som jag har som slutmål).

Tänkte dokumentera framfarten här mest för att det är kul och även för att dela med mig lite av mina begränsade kunskaper, så kom gärna med tips/funderingar.

Om ni tycker det är lite humor med sånna här "beach 2010" satsningar kan ta och spana in filmen
"I want to look like that guy" som handlar om en man som bestämmer sig för att komma iform och söker hjälp för detta, man får sedan följa honom under hans 6 månader långa satsning som avslutas med en Body building tävling (snubben är som vilken vanlig familje far som helst från början).

/Frugan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0